Nepodceňujte skákání na pružné podložce

Sport nebo zábava – někteří lidé se přou, zda je toto náčiní určeno spíše pro sportovní činnost, nebo pro zábavu. Nemyslíme si, že by bylo moudré tyto dva směry od sebe oddělovat, zvláště v případě trampolín. Jde totiž o nesmírně populární činnost, a kdo ji vyzkoušel, jistě potvrdí, že pomáhá zahánět deprese a smutek, a že se hormony štěstí tímto způsobem uvolňují mnohem snáze, nOKež při běhání po silnici .
čtyři skokani
Tvorba červených krvinek – výstavba a regenerace kostní dřeně je silnou zbraní tohoto nářadí. Dochází k tomu u každého druhu sportu a přirozeného pohybu, ovšem odrazy a dopady na pružné podložce uvádí tělo do zvláštního stavu transu, který podporuje krátkodobý okamžik beztíže při každém výskoku. Svalové partie jsou namáhány přiměřeně, stejně tak kloubní pouzdra a páteř.
Páteř a klouby – při silových trénincích jsou velice často přetěžována kloubní pouzdra a především páteř. Namísto protahování a podpory práce povrchového svalstva dochází ke zkracování zmohutnělých svalových partií a to pak způsobuje skoliózu a další typy deformací. Trampolína je ideální způsob, jak zaměstnat více svalstva současně, docílit ohebnosti, pružnosti a vyššího pohybového rozsahu.
Lymfatický systém – moderní medicína i některé alternativní směry varují současnou civilizaci před chorobami, které si lidé zavinili sami svým zvráceným postojem k sobě a ke svým blízkým. Negativní myšlenky a činy jsou zpravidla prapůvodní příčinou veškerých chorob a jednou z prvních cest, kde se negativní vzorce chování odráží, jsou energetické blokády lymfatického systému. Jestliže tento stav trvá příliš dlouho a nesjednáme nápravu, přichází lehčí forma a následně těžší onemocnění. Pravidelné cvičení na trampolíně výrazně od tohoto neduhu pomáhá a navrací zpět proudění lymfy do původního stavu.
pružiny trammpoliny
Výdej energie – kdo má sedavé zaměstnání nebo obecně trpí nedostatkem pohybu a potřebuje shodit nějaké kilo navíc v oblasti břicha, stehen a hýždí, ten by měl vědět, že právě na odrazové ploše trampolíny vydá zhruba o 15 procent energie více, než běháním, a to pochopitelně bez extrémního přetěžování kloubů.

Nepodceňujte skákání na pružné podložce
4.3 (85%)4