E-shop snů

Založit si e-shop je v dnešní době snadné a dostupné téměř pro každého. Můžeme se tak stát vlastními šéfy a vést svůj výnosný podnik z pohodlí domova. Jak ale zajistit, abychom si získali nové zákazníky a udrželi ty stálé? Těchto pár triků vám pomůže!

Dokonalá prezentace

Člověk je tvor povrchní a tak mezi všemi variantami sahá vždy po té nejpůsobivější. Stejný produkt může působit pokaždé jinak a záleží jen na tom, jak jej prezentujeme. Je důležité jej správně nafotit. Je důležité aby fotografie zobrazovaly zboží co nejdetailněji, ale zároveň nejpůsobivěji. Správné aranžmá je podstatou každé dokonalé fotografie. Můžeme se inspirovat například různými dalšími e-shopy se stejným zaměřením.

Neméně důležitý je popis zboží. Vyzdvihněte jeho přednosti a pokud má nějaké mínusy, není nutné se o nich sáhodlouze rozepisovat, ačkoliv zmínit je jistě musíte.

dron se zlatým vozíkem

Balení zásilek

Když vám dorazí objednaná zásilka, první čeho si všimnete, je balení. Čím lépe balení působí, tím větší máte ze zásilky radost. Obchod plný profesionálů by totiž měl umět zabalit zboží krásně a efektivně. Posíláte-li menší zásilky, ideální volbou budou plastové obálky https://www.2pack.cz/obalky/plastove-obalky. Jsou dostupné v mnoha barvách, tudíž lze vybrat takovou, aby se hodila ke značce vašeho obchodu. Na rozdíl od papírových obálek udrží vaše zboží v suchu a bezpečí po celou cestu k zákazníkovi.

Na balení větších zásilek už bude potřeba použít krabici.

Nezapomínejte na bublinkovou fólii, která zabrání poškození zboží, což je velmi důležité.

A nakonec izolepa, kterou při balení použijete. Nepřehánějte to s ní, aby balíček nevypadal, jako by jej balilo dítě. Zároveň jí však musíte použít dost na to, aby se krabice cestou neotevírala. Izolepu lze pořídit v mnoha velikostech i barvách. Dokonce lze objednat lepící pásku s potiskem, tudíž takovou, která ponese vaše logo.

Hledáte-li dodavatele balícího materiálu pro svůj e-shop, vybírejte moudře. Kvalita a cena jsou základními měřítky a proto je jednou z nejlepších variant firma 2pack.

balíky a autíčko

Slevy a akce

Ačkoliv jste již jistě přemýšleli nad chytlavou reklamou, nezapomínejte, že lidé nejvíc slyší na slevy. Pořádejte pravidelně různé internetové akce, soutěže a aktualizujte slevy. Získáte si tak větší počet zájemců a potencionálních zákazníků. Příklad: Na instagramu vyhlásíte soutěž o zboží v hodnotě xx. Lidé rádi soutěží i o věci s nízkou hodnotou, tudíž se kvůli tomu nemusíte zruinovat. Do podmínek soutěže přidáte, že je potřeba sdílet vaši stránku a označit dva kamarády. A tím nalákáte nové zákazníky.

Dárečky

Přidávejte k nákupu malý dáreček. Dárečky vždy potěší a vytvoří dojem, že na vás zákazníkovi záleží. Nemusí jít o nic hodnotného, hlavní je myšlenka. Díky tom use budou zákazníci rádi vracet.

A hlavně dělejte svoji práci s láskou a péčí.